NORTON META TAG

25 August 2024

咩係「親家庭」政策?民主黨全國委員會同共和黨全國委員會提供咗完全唔同嘅答案,而瓊 · 奇蒂斯特姊妹喺2004年對「親生命」同「親生」嘅引述喺2024年8月22日同2019年5月23日瘋傳

 




 THE gop / 貪婪人民黨唔羞恥佢哋「親家庭」政策中嘅「宗教權利」偽善。係唔可能明白基督徒點樣可以支持drumpf / trump-vance 競選嘅親生/反家庭共和政策,呢個係冇乜基督教嘅嘢。只不過係拒絕耶穌基督嘅基本教義,就好似喺八福書入面噉,同埋採用由極端政治右翼「宗教」同激進右翼社會工程師所創造嘅「另類耶穌」嘅變態。來自瓊斯母親國家天主教記者.....


咩係「親家庭」政策?民主黨同共和黨提供咗完全唔同嘅答案。

有一個政黨想女人生 BB 。另一個係想幫家庭養大佢哋。

美國參議院目前有一項法案 ,如果通過,將會擴大 兒童稅抵免嘅資格,包括低收入同工人階級家庭,同埋為有6歲以下子女嘅父母提供額外嘅費用。

超過40名美國參議員已經簽署咗呢項法案,呢項法案係由參議員謝羅德 · 布朗(俄亥俄州民主黨)提出,旨在幫助抵消喺中產階級家庭養育子女嘅成本飆升:根據通脹 -美國農業部嘅調整後估計,  每個小朋友喺頭18年嘅平均收入超過30萬美元。

但係川普嘅總統候選人、參議員 JD Vance 就唔係喺長長嘅共同贊助者名單入面。冇共和黨參議員係咁 —— 儘管 喺冠狀病毒大流行嘅高峰期間,有 一個臨時版本嘅稅務抵免將兒童貧窮減少咗 近一半,而且75 % 嘅市民 支持呢個福利。

共和黨頂尖人士自稱係家庭價值觀嘅旗手;特朗普吹噓自己任命咗最高法院法官,佢哋喺2022年好高興噉推翻咗 羅伊訴韋德案 ,而范斯似乎對潛在嘅嬰兒增加有一種無情嘅痴迷,呢個係邏輯上會跟隨 多布斯嘅 決定。特別係,佢 父母 角色 好沉迷 去養育嗰啲小朋友。 

「如果你嘅世界觀話你知,女性做媽媽係唔好嘅,但係令佢哋每星期喺《 紐約時報》 或者高盛嘅隔間工作90個鐘,係一件解放嘅事,」范斯 喺2022年喺推特上寫道 ,「你已經經歷過。」范斯亦都多次 表示 ,好似副總統卡馬拉 · 哈里斯同眾議員亞歷山大 · 奧卡西奧 · 科特斯(紐約州民主黨)呢啲女性,因為冇生仔而係「冇仔女嘅貓女士」同「社會病人」。

因此,呢位俄亥俄州嘅後生參議員唔支持一個非常受歡迎嘅計劃,呢個計劃會為家長提供一啲零用錢,以支付嬰兒配方奶同打嗝布或者牙套同返學用品等必需品,呢個事實可能令人困惑。

「如果親家庭只係代表你反對墮胎,噉就係單一問題。我哋喺好多親家庭嘅問題上投票。」

定係呢?喺今個星期喺芝加哥舉行嘅民主黨全國代表大會( DNC )上,立法者、代表同其他出席者分辨咗范斯同共和黨同胞支持嘅所謂「親家庭」立場,同埋民主黨票支持嘅計劃。

「咁多健康問題都係親家庭。教育問題係親家庭嘅。工作訓練係親家庭。而我建議有人睇下[共和黨]對呢啲計劃嘅投票記錄, ” 康涅狄格州民主黨眾議員羅莎 · 德勞羅,佢贊助咗眾議院版本嘅稅務抵免法案,同 瓊斯母親講。  「如果親家庭只係代表你反對墮胎,噉就係單一問題。我哋喺好多親家庭嘅問題上投票。唔係淨係一個問題。」

來自密歇根州嘅生殖健康同性別平等嘅倡導者Nicole Wells Stallworth  對養育小朋友嘅概念非常熟悉。佢十八歲就做咗媽媽。

當佢讀緊大學同研究生嘅時候,韋斯 · 斯托爾沃思好難負擔到托兒費用。喺做零工嚟擺飯食嘅時候,單親媽媽通常會畀屋企人睇住佢個女 —— 除非佢個仔病咗,喺呢個情況下,韋爾斯 · 斯托沃斯會帶佢個女返工,然後將佢泊喺張枱下面。

「我要帶佢返工,」佢喺星期三嘅密歇根民主黨早餐招待會上同我講,「或者我要請假,唔使畀錢。」

Wells Stallworth 補充:「開心嘅媽媽同成功嘅小朋友之間存在相關性。」 「哈里斯同拜登政府嘅家庭政策係真正支持整個家庭嘅政策,而特朗普 - 范斯嘅政策 —— 我只係唔肯定佢哋對任何人有咩好處。除咗 [ 係 ] 一種唔係所有人都共享嘅意識形態信念之外。」

「佢哋自稱親家庭。唔係,佢哋只係親胎兒同反女性。」

莫妮卡卷冇自己嘅仔女。但係作為密蘇里州堪薩斯城嘅學校董事會嘅民選成員,佢將佢嘅職業生涯奉獻畀小朋友嘅教育旅程。 「我每日都可以代表成千幾萬個小朋友去倡導,」佢喺星期二晚嘅大會上同我講。

Curls 提到共和黨反對立法令育兒更負擔得起,黨希望減少向低收入家庭提供營養食品福利嘅計劃支出,同埋 特朗普想淘汰美國教育部。  「噉樣點樣支持個小朋友嘅好轉?」佢修辭噉問。 「佢哋自稱親家庭。唔係,佢哋只係親胎兒同反女性。」

Curls 話 : 「呢個係將女性放喺佢哋嘅位置,而唔係畀任何其他機會佢哋,因為佢哋唔會覺得我哋係有價值嘅。」 「根據佢哋嘅講法,我哋嘅子宮係我哋所有嘅嘢。」

即使係咁,黨內嘅派系似乎都有條件,關於嗰啲子宮可以點樣用嚟抱嬰兒。就好似 Vance 講到佢對母親身份同嬰兒嘅欣賞一樣,佢 反對 2024年嘅一項法案,即係制定生育治療 IVF 嘅保護措施。 (有啲共和黨締約國亦都 通過咗平台 ,表示佢哋反對破壞額外或異常嘅胚胎,呢啲胚胎通常係由 IVF 引起。)

伊拉克戰爭退伍軍人、直升機被火箭擊中失去兩隻腳嘅參議員塔米 · 達克沃思 ( Tammy Duckworth) 喺星期二嘅一個簡短嘅頂級時段演講中,解釋咗佢之前同唔孕嘅戰鬥。伊利諾州民主黨人稱呢十年嘅苦難「比我喺戰場上所造成嘅任何傷口都更加痛苦」。

達克沃思之後生咗兩個小朋友,但係警告話第二個特朗普政府可能會冒住其他家庭接觸生殖技術嘅風險。 「如果佢哋贏咗,共和黨就唔會停止禁止墮胎。佢哋下次會嚟做 IVF , ” 佢話。

對 DeLauro 嚟講, IVF 嘅接觸係親家庭政策嘅一個重要組成部分。佢將呢個詞語定義為任何令家庭「唔單止成功,而且蓬勃發展。我哋嘅工作係利用聯邦政府嘅權力去提供機會同幫助去改變人哋嘅生活。我哋就係噉嘅。」

對於特朗普 - 范斯版本嘅呢個詞,德勞羅唔會磨碎說話。 「你想減少一個蔬果計劃,你唔想處理 WIC 嘅短缺,同埋你唔想增加育兒嘅資金?」佢話,結論係:「鬼,你唔係親家庭。」

2004年,瓊 · 奇蒂斯特先生講嘅「親生命」同「親生」嘅說話瘋傳


最近有個 Instagram 帖子 令到超模 Gigi Hadid 獲得近半百萬個讚好,但係呢張相唔係佢自己或者最新時裝潮流嘅相。呢個係本篤會嘅祖安 · 奇蒂斯特嘅一句說話,講嘅係要更廣泛地親生命,而唔係淨係「親生」嘅重要性。

呢句說話 —— 奇蒂斯特證實咗佢 喺2004年接受記者比爾 · 莫耶斯訪問時所講嘅說話 —— 話:

「我唔相信只係因為你反對墮胎,噉就會令你親生命。事實上,我覺得喺好多情況下,如果你想要嘅只係一個生咗個仔,但唔係餵咗個仔,你嘅道德就深深缺乏,一個有教育嘅小朋友,一個有收容嘅小朋友,同埋點解我會覺得你唔去,因為你唔想任何稅錢去到嗰度親生命嘅道德係點。」

奇蒂斯特嘅引述多年來喺唔同嘅社交媒體上流傳,而喺最近幾個星期,由於幾個州通過咗嚴格限制大部分或所有墮胎嘅法律,所以呢句說話又重新出現。

冇人會比 Chittister 本人更驚訝佢嘅瘋傳,佢以為呢個訪問好少人會睇。但係佢堅持佢對單一問題嘅墮胎方法嘅批評,佢仍然認為呢個方法係「道德上唔一致」。

奇蒂斯特喺5月22號同 NCR 講:「我仲係咪堅持呢句說話?你賭我會,坦白講,可能比以往任何時候都更加強大。」

雖然佢形容自己係親生命,但 Chittister 質疑點解有啲反對墮胎嘅人似乎只係關心未出世嘅嬰兒,因為佢哋係唯一值得保護嘅「無防備生命」。佢話,喺嬰兒出世之後,「佢哋會被忽略」。

「你哋邊境有啲嬰兒同孕媽媽。佢哋係無辜同無防備嘅,但係嗰啲嬰兒係被人分開同隔離緊,」佢話。

而好多親生命嘅領袖都唔會考慮戰爭中無防禦嘅傷亡,佢補充道。

奇蒂斯特話:「我哋唔擔心北韓或者伊朗嘅孕媽媽。」

呢啲成為迷因嘅評論係2004年11月同莫耶斯嘅一個廣泛訪問嘅一部分,佢喺訪問入面問到宗教喺上星期連任總統喬治 · W · 布殊嘅總統選舉中嘅作用、宗教權利同道德問題。

奇蒂斯特話殺害無辜嘅懷孕平民等於「軍事墮胎」,並發出呼籲,要有更廣泛嘅親生活觀點。佢第一句說話,唔係個 meme 嘅一部分,係:「我反對墮胎。」

自從2004年嘅訪問之後,事情有冇變過?佢話,只係反墮胎活動者係「絕對化」辯論,例如喺冇強姦或近親關係嘅法律上,「唔容許任何分別」。

「好難相信,從來都冇任何醫學原因 — 例如宮外孕 — 唔會表明有啲時刻呢個行為嘅道德性質至少係啱嘅,」佢話。

Chittister 話,呢種「絕對化」似乎只適用於影響女性嘅政策。

「坦白講,我唔明點解女性嘅健康問題或者墮胎絕對係教會唯一冇細節化嘅生活問題,」佢話。

「我哋細節認為男人可以因為各種原因而殺人。男人可以殺人係為咗捍衛自己。佢哋可以殺人係為咗捍衛國家。佢哋可以以國家嘅名義殺人去懲罰。」佢話。 「但係女人,從來都唔會 — 甚至唔係為咗救自己嘅懷孕生命。我覺得呢個係道德上嘅混亂。當然,呢個係道德上嘅不一致。」


No comments:

Post a Comment