NORTON META TAG

28 August 2024

從參議員伯尼桑德斯 I-VT :唔係,卡馬拉 · 哈里斯唔係比我更進步 & 睇:參議員桑德斯喺2024年民主黨全國大會上發表演講,2024年8月27日同20日

  呢個係對副總統卡馬拉 · 哈里斯同埋哈里斯 - 瓦爾茲競選美國總統同副總統同埋民主黨領導嘅國會嘅驚人認可。伯尼桑德斯列出咗哈里斯 - 華茲同民主黨議程之間嘅分別,同埋退化性、分裂性嘅鼓波/特朗普競選活動同欺騙性、唔誠實嘅共和黨/對人民嘅貪婪(共和黨)/2025年計劃議程之間嘅分別。記住,當我哋戰鬥,同埋當我哋喺2024年11月5號星期二投票支持哈里斯 - 瓦爾茲嘅時候,我哋贏咗!

聽 Donald Trump 講,開福克斯新聞,或者喺社交媒體上面追蹤任何一個共和黨人,你就會聽到或者見到有人不斷聲稱卡馬拉 · 哈里斯比伯尼 · 桑德斯更加「激進」同更加「左膠」。

唔得。

我簡單噉講,好唔好,卡馬拉 · 哈里斯都唔係比我更進步。

永遠都好難回應特朗普嘅謊言,因為一日之後,佢嘅謊言就變得更加荒謬。但係,當我哋一齊打敗特朗普同選出副總統嗰陣,我只係想提醒你一個簡單嘅事實:

我哋爭取緊嘅所謂「激進」同「極左」議程,喺一次又一次嘅民調中,遠遠比 Donald Trump 更受歡迎,比共和黨更受歡迎,而且佢得到咗絕大多數嘅美國人嘅支持人,包括共和黨同獨立人士。

當特朗普、共和黨,甚至係某啲企業媒體成員試圖用「激進」同「極左」呢啲字眼嚟嚇你嘅時候,重要嘅係要明白嗰啲政策其實係咩意思,同埋要知道呢啲「激進」嘅想法已經到位喺世界好多國家。

當我哋講到保證醫療保健係我哋所有人嘅權利嗰陣,我哋講緊嘅係你同你嘅愛人可以喺唔使擔心破產嘅情況下獲得所需嘅醫療保健嘅能力。我哋講緊嘅係轉工嘅能力,而唔使怕失去你嘅醫療保健。

當我哋講緊有薪家庭假同醫療假嗰陣,我哋講緊嘅係可以喺頭幾個月同你嘅新生兒一齊過,而唔使下星期趕返工,而我哋講緊嘅係可以照顧你嘅愛人 -一個病咗嘅人,唔使擔心錯過咗份糧。

當我哋講到免學費嘅大學,我哋講緊嘅係可以喺唔使帶住沉重嘅債務離開學校嘅情況下接受教育嘅能力。我哋講緊嘅係可以喺唔使擔心幾十年嘅學生貸款支付嘅情況下,開始生意同創造工作機會。

當我哋講緊「綠色新政」嗰陣,我哋講緊嘅係一個可以畀後世居住嘅星球 — 少咗乾旱、饑荒、水災、極端天氣干擾、疾病同人類嘅苦難。

當我哋講到提高最低工資,我哋講緊嘅係啲人唔使做兩三份工,只係為咗養家。

當我哋講到擴大醫療保險,包括牙科、聽力同視力,我哋講緊嘅係我哋嘅長者可以咀嚼佢哋食嘅食物,聽佢哋愛嘅人嘅聲音,同埋睇到佢哋身邊嘅世界。

當我哋講到通過 PRO Act 嘅時候,我哋係講緊畀打工仔喺工作上有更大嘅聲音,為佢哋同佢哋嘅家人談判更好嘅薪酬同福利。我哋講緊嘅係人哋只係想搵食,而 CEO 就係賺錢。

當我哋講到畀政府談判處方藥物嘅價錢,我哋係講緊確保人哋可以買得起佢哋需要嘅救命藥物,而唔使喺佢哋嘅健康同食物或者公用事業之間揀。

當我哋講到要推翻公民聯合,我哋係講緊要令到呢個國家最有錢嘅人同公司冇能力買我哋嘅選舉同我哋嘅民主。

當我哋講到加強公共教育,我哋講緊嘅係確保我哋所有嘅子女,無論收入如何,都可以得到佢哋為未來做好準備所需嘅教育嘅能力。

當我哋講到加強同擴大社會保障,我哋係講緊確保我哋所有嘅長者都可以退休,並且有尊嚴噉過佢哋嘅生活。

而當我哋講到確保有錢人畀佢哋公平嘅份額嗰陣,我哋只係話係時候我哋要有一個政府同一個經濟,可以幫到呢個國家嘅每個人,而唔係淨係畀頭1 % 嘅人。係時候我哋要處理我哋而家經歷緊嘅前所未有嘅收入同財富水平。

噉樣唔係激進嘅議程。

共和黨同當勞侵:向億萬富翁提供更多優惠稅,削減社會保障、醫療保險同醫療補助嘅預算,畀污染者摧毀我哋嘅星球,畀藥廠向佢哋收取任何佢哋想要嘅藥物費用 ...

噉就係激進。


桑德斯參議員喺2024年民主黨全國大會上發表演講




No comments:

Post a Comment