NORTON META TAG

23 January 2020

ترامپ پناهجویان را در معرض خطر جدی قرار داده است. ما در حال شکایت هستیم و 22 آیات کتاب مقدس در مورد استقبال از مهاجران 17 ژانویه 2020

صحنه تولد عیسی مسیح در کلرمونت کلیسای متحد متدیست به تصویر می کشد عیسی، مریم و یوسف به عنوان پناهنده در قفس.
صحنه تولد عیسی مسیح در کلرمونت کلیسای متحد متدیست به تصویر می کشد عیسی، مریم و یوسف به عنوان پناهنده در قفس. (نه من) فشار drumpf / برگ برنده و (نه من) معاون فشار پنس محکوم جنگ علیه مذهب، به طور عمده مسیحیت ، در ایالات متحده و صدور فرمان در دفاع از دعا در مدارس دولتی.  اما آن است تا به یک نهاد سکولار، ACLU ، نه "مسیحیت" از drumpf / دولت نسبت ناروا پنس و حزب جمهوری خواه، به آمدن به دفاع از مهاجران، پناهندگان و پناهجویان به عنوان ما به انجام در آموزش داده شد عهد قدیم و جدید از کتاب مقدس 

از آیتالله سیستانی، کمک مالی به آنها اگر شما می توانید (من یک عضو از آیتالله سیستانی و یک اهدا کننده ماهانه برای سال بوده است) و به یک کار خیریه با مهاجران، پناهندگان و پناهجویان (سازمان های خیریه را بررسی کنید در خیریه ناوبر ).
ترامپ قرار دادن پناهجویان در معرض خطر جدی. ما در حال شکایت.

22 آیات کتاب مقدس در مهاجران

"من یک غریبه و بیگانه ساکن در میان شما هستم؛ من در میان شما اموال را برای یک محل دفن، به طوری که من ممکن است مرده من از نزد من دفن.
پیدایش 23: 4
شما همچنین باید غریبه را دوست دارم، برای شما غریبه ها در سرزمین مصر بود.
تثنیه 10:19
بیگانه که با شما زندگی باید به شما به عنوان شهروند در میان شما باشد. شما باید بیگانه به عنوان خودتان را دوست دارم، برای شما بیگانگان در سرزمین مصر: من خداوند خدای شما هستم.
لاویان 19:34
: لعنت به هر کسی که مانع عدالت از خارجی، یتیمان و یا بیوه است. سپس همه مردم می گویند، "آمین!
لاویان 27:19
هنگامی که آنها در چند شماره، حساب کوچک بود، و غریبه ها در زمین، سرگردان از کشوری به کشور، از یک مملکت به قوم دیگر، او مجاز هیچ کس به ظلم و ستم آنها؛ او پادشاهان در حساب خود را سرزنش کرد و گفت، "آیا آنهایی که مسح من را لمس نمی! انبیای من هیچ آسیبی.
1 تواریخ 16: 19-22
من چشم به نابینایان، و پا به لنگ بود. من یک پدر به نیازمندان بود، و من علت این غریبه دفاع. من دندان های نیش از ظالمان را شکست، و آنها را طعمه خود را رها از دندان های خود را.
شغلی 29: 15-17
خداوند بیش از غریبه ها به تماشای. او حمایت یتیم و بیوه زنان، اما راه از ستمکاران او را به تباهی به ارمغان می آورد.
Psalm146: 9
اگر شما واقعا اصلاح راه خود را و اعمال شما، اگر واقعا عمل عادلانه یکی با دیگری، اگر شما ستم بیگانه، یتیم نیست، و بیوه و یا ریختن خون مردم بی گناه در این مکان، و اگر شما بعد از رفتن نیست خدایان دیگر به صدمه زدن به خود را، پس من با شما در این مکان ساکن خواهد شد، در زمینی که از قدیمی به اجداد خود را داد همیشه و همیشه.
ارمیا 7: 5-7
شما باید آن را به عنوان یک میراث برای خودتان و برای بیگانگان که در میان شما قرار دارند و فرزندان در میان شما تخصیص دادن. آنها باید به شما به عنوان شهروندان اسرائیل باشد؛ با شما خواهند اختصاص داده شود ارث در میان قبایل اسرائیل است.
حزقیال 47:22
بنابراین پروردگار میزبان می گوید: قضاوت درست، نشان می دهد مهربانی و رحمت را به یک دیگر. نمی ستم بیوه، یتیم، بیگانه، و یا فقیر. و انجام کار بد تدبیر و نه در قلب خود را در برابر یکدیگر است.
زکریا 7: 9-10
شما بارها شنیده اید که گفته شده است، "شما باید همسایه خود را دوست دارم و با دشمن خود عداوت. اما من به شما می گویم، دوست دشمن و دعا خود را برای کسانی که شما را آزار.
متی 5: 43-44
گرسنه بودم و شما به من غذا داد، من تشنه بود و شما به من می نوشند، من یک غریبه بود و شما به من استقبال کرد.
متی 25:35
به راستی من به شما می گویم، به عنوان شما آن را به یکی از کم از برادران من شما آن را به من انجام داد.
متی 25:40
شما باید خداوند، خدای خود را با تمام قلب خود، و تمامی جان خود را دوست دارم، و با تمام قدرت خود را، و با تمام ذهن خود را. و همسایه خود را مثل خود.
لوقا 10:27
پیتر سپس شروع به صحبت به آنها: "من واقعا درک کنند که خدا هیچ جانبداری، اما در هر هر کسی که او را ملت می ترسد و آنچه است حق را به او قابل قبول است.
اعمال رسولان 10:34
کمک به نیازهای از پرستاران؛ مهمان نوازی به غریبه ها.
رومیان 00:13
مدیون هیچ کس چیزی، به جز به عشق یکدیگر، برای کسی که را دوست دارد دیگری قانون انجام داده است.
رومیان 13: 8
عشق بدی نمیکند به همسایه، بنابراین عشق تحقق قانون است.
رومیان 13:10
در آن تجدید است و دیگر یونانی و یهودی وجود دارد، ختنه و ختنه نشده، بربر، سکایی، برده و آزاد؛ اما مسیح است همه و در همه.
کولسیان 3:11
اجازه دهید که عشق متقابل ادامه. آیا بی توجهی به نشان دادن مهمان نوازی به غریبه ها، برای با انجام که برخی از فرشتگان سرگرم بدون دانستن آن. به یاد داشته باشید کسانی که در زندان هستند، به عنوان اینکه شما در زندان با آنها بود. کسانی که شکنجه، به عنوان اینکه شما خودتان را شکنجه شد.
عبرانیان 13: 1-3
معشوق، شما صادقانه هر آنچه شما برای دوستان انجام دهید، حتی اگر آنها غریبه به شما می باشد. آنها قبل از کلیسا به عشق تو شهادت دادند. شما به خوبی آنها را به در به شیوه ای شایسته خدا؛ برای آنها سفر خود را به خاطر مسیح آغاز شد، پذیرش از غیر مؤمنان هیچ پشتیبانی. بنابراین ما باید به حمایت از چنین افراد، به طوری که آنها ممکن است همکاران با حقیقت است.
3 یوحنا 1: 5
و من با صدای بلند از تاج و تخت گفت: شنیده ام، "نگاه کنید خانه خدا است در میان فنا. او با آنها به عنوان خدای خود ساکن خواهد؛ . آنها خواهد بود مردم خود، و خود خدا با آنها خواهد بود "
مکاشفه 21: 3

No comments:

Post a Comment