NORTON META TAG

03 March 2020

יום שלישי בספטמבר הוא 3 במרץ 2020. מסנדרי סן ברני: אני כותב לחלוק את מספרי ההתרמה שלנו בפברואר ולשאול אם אני יכול לסמוך על ההצבעה שלך, או אם כבר הצבעת, למסע הפרסום שלנו 1 מרץ 2020



אני גאה לומר שאני סוציאליסט נוצרי ( אני מאמין שורשי הסוציאליזם נמצאים תורתו של ישו ) ואני נתרם ואני תומך ברני סנדרס עבור הנשיא. סופר יום שלישי הוא ב -3 במרץ 20, הקפד הצבעה אם זה יום ראשי דמוקרטים במדינה שלך ולשקול הצבעה עבור המועמד הטוב ביותר עבור נשיא, סן ברני סנדרס. עבור Rock The Vote  כדי לבדוק מתי הוא הראשוני של המדינה שלך, סטטוס רישום בוחר שלך, להירשם לבחירות ואת הדרישות מזהים הצבעה. הנה מכתב סן סנדרס על מצב הקמפיין שלו. לחץ על הקישורים במכתב לשעבד את תמיכתכם, ללכת שלו  באתר  עבור פלטפורמת הקמפיין שלו, לתרום לקמפיין אם אתה יכול. אם הראשי הדמוקרטי של המדינה שלך הואיום שלישי, 3 MARCH 20 רק תזכור להצביע , גורלו של הרפובליקה הדמוקרטית שלנו תלוי בו!

היום, אני מאוד גאה לחלוק איתכם כמה חדשות יוצאות דופן:  במהלך חודש פברואר בלבד, הקמפיין שלנו גייסו סכום העולה על 46.5 מיליון $ יותר מ -2.2 מיליון תרומות אישיות - עבור תרומה ממוצעת של כ 21 $.
זהו קמפיין למען העם שעובד במדינה הזאת מופעל על ידי האנשים שעובדים במדינה הזאת.
בעוד קמפיינים אחרים יש ב- PAC העל שלהם ותורמים המיליארדרים שלהם, או מיליארדרים עצמם, יש לנו משהו שאין להם - וכי הוא אנשים. המון המון אנשים.
עכשיו לפני שאני לשתף עוד קצת על שוברת השיאים שלנו, גיוס כספים דולרים קטנים, אני צריך לבקש ממך לעשות משהו מאוד חשוב - משהו שיעזור הקמפיין שלנו לנו מאוד בזמן להתכונן סופר יום שלישי והמדינות הבאים:
אני יודע שלחנו מספר מייל התרמה, אז חשבתי שזה חשוב לשתף כמה פרטים נוספים על האנשים להפעלת התנועה העממית שלנו:
  • יותר מ 350,000 אנשים תרמו את תרומתה הראשונה שלהם לקמפיין שלנו בחודש פברואר.

  • שוב, הכיבוש הנפוץ ביותר של תורם לקמפיין שלנו הוא מורה ואת רוב המעסיקים הנפוצים היו אמזון, סטארבקס, Walmart, USPS ומחיר יעד עובדים בסדר הזה.

  • יותר מ 56% מהתורמים שלנו בחודש פברואר היו מתחת לגיל 40.

  • יותר מ 99% מסך התרומות שלנו היו עבור 100 $ או פחות.

  • וקיבלנו למעלה מ -1.4 מיליון תרומות מאנשים להצביע על יום שלישי סופר.
במשך זמן רב מדי, מערכות פוליטיות וכלכליות של המדינה הזאת כבר מוערמים נגד אמריקאים רגילים. העשירים מתעשרים כי הם משתמשים עושרם לקנות בחירות - משהו שהם מנסים לעשות זה עיקרי.
אבל מה אנחנו מוכיחים על הקמפיין הזה הוא אחד לא צריך להתחנן העשירים ובעלי ההשפעה על תרומות לקמפיין לנצח בבחירות.
אנו מוכיחים כי אנחנו הרבה יותר חזקים מאשר האחוז 1 אי פעם לדמיין.
וזה חשוב, כי כדי לנצח טראמפ, אנחנו הולכים צריך קמפיין האנרגיה וההתלהבות בנובמבר.
אנחנו צריכים מועמד עם אג'נדה מגייסת מיליוני אמריקאים מאחורי רעיונות כמו Medicare עבור כל, העלאת שכר המינימום, ומובילה בעולם במאבק בשינוי האקלים.
כלומר הקמפיין שלנו.
אתה צריך לשים אותנו בעמדה לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לקבל את ההצבעה. אז אני שואל:
עכשיו מספרים אלה יהיו ללא ספק לשים מטרה על הגב שלנו. ואתה יכול להניח שהמעמד המיליארדר ומספר ב- PAC העל יראו אותם רק להכפיל את מאמציהם כדי להביס אותנו.
הם יכולים להעלות מיליון כספים דולרים בכל פעם. אנחנו מגדלים משלנו 5 $, 10 $, ו 27 $ בכל פעם.
עכשיו אולי נראה כמו חוסר התאמה - וזה. כי כאשר מיליוני אנשים לבוא יחד שבב במה שהם יכולים, כשהם יכולים, אנחנו רק לא הולכים לנצח את המינוי, אבל אנחנו הולכים לנצח טראמפ ולהפוך למדינה זו.
תודה.
בואו נעשה את זה שוב בחודש מרץ. ניצחון בואו על סופר יום שלישי. ותן לנו ללכת קדימה יחד ולנצח את המינוי.
כאות הזדהות,
ברני סנדרס







המשולמת על ידי ברני 2020
(לא המיליארדר)
PO BOX 391, Burlington, VT 05,402

No comments:

Post a Comment