NORTON META TAG

23 August 2020

ایل ای ٹی لوگ. ووٹ (ویڈیو) میل کے ذریعے ووٹ دیں۔ 20 اگست 2020 کو اپنے ووٹنگ کے حق جانیں





















ACLU  ، ماں جونز حوالہ کرنے پر یقین ہے کہ انتخابات کو بنانے کے لئے جہنم کی طرح لڑ ہے منگل، 3 نومبر 2020 ، آزاد ہے اور منصفانہ اور ہر تعلیم یافتہ ووٹر کوئی بات ان کی سیاست کیا ہیں ووٹ ڈالنے کے قابل ہے اور تمام ووٹ شمار کیا جائے گا کہ . ہر ایک کو اپنے فون میں یہ فون نمبر (  غیر جانبدارانہ الیکشن پروٹیکشن ہاٹ لائن 1-866-ہمارے ووٹ / 1-866-687-8683 پر  )  رکھنا چاہئے اور ACLU کو فون کرنا چاہئے اگر انہیں غیر حاضر بیلٹ حاصل کرنے میں کوئی پریشانی ہو یا جب وہ ابتدائی طور پر یا منگل 3 نومبر 2020 کو ووٹ ڈالیں۔ ہر ایک کو ان امور سے متعلق معلومات کے ل this یہ لنک اپنے سمارٹ فون ( https://www.aclu.org/ سجا-your-rights/voting-rights /  ) میں ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے   :1) مجھے ووٹ ڈالنے کے لئے اندراج کروانے کی ضرورت ہے ، 2) مجھے اپنی پولنگ کی جگہ ڈھونڈنے کی ضرورت ہے ، 3) مجھے یقین نہیں ہے کہ رائے دہندگی میں کیا لانا ہے ، 4) میں انتخابات کے دن سے پہلے ووٹ ڈالنا چاہتا ہوں ، 5) میرے عام حقوق کیا ہیں؟ انتخابات کا دن؟ ، 6) رائے شماری کے کارکن کا کہنا ہے کہ میرا نام رجسٹرڈ ووٹرز کی فہرست میں شامل نہیں ہے ، 7) میں ایک معذور رائے دہندگان ہوں ، 8) میں "بہت اچھے" سے کم انگریزی بولتا ہوں ، 9) کوئی میرے ساتھ مداخلت کررہا ہے ووٹ ڈالنے کا حق
تصویروں کا کولاج جو رائے دہندگی کے امتیاز کی نمائندگی کرتے ہیں
ایل ای ٹی لوگ ووٹ.

میل کے ذریعہ ووٹ دیں

ہم ایک وبائی مرض کے دوران محفوظ طریقے سے ووٹ کیسے ڈالیں؟ ہمیں بذریعہ ڈاک اور ابتدائی رائے دہندگان بڑھانا ہوگا ، ووٹنگ میں رکاوٹوں سے نجات حاصل کرنی ہوگی ، ضرورت پڑنے والوں کو ذاتی طور پر ووٹنگ جاری رکھنا چاہئے ، اور ریاستوں کو ڈاک کے ذریعہ ووٹ کے نفاذ کے لئے خاطر خواہ فنڈز فراہم کرنا ہوں گے۔ www.aclu.org/voter/ پر مزید معلومات حاصل کریں

اپنے ووٹنگ کے حقوق کو کس طرح استعمال کریں ، رائے دہندگان کو دھمکانے کی کوششوں کی مزاحمت کریں ، اور انتخابات میں معذوری سے متعلق رہائش اور زبان کی امداد تک رسائی کے بارے میں مزید جانیں۔ رائے شماری میں مدد کے ل Election ، غیر جانبدارانہ انتخابی تحفظ کی ہاٹ لائن کو 1-866-ہمارے ووٹ پر کال کریں۔

No comments:

Post a Comment